15 Şubat 2012 Çarşamba

SİNEMA GÜNÜ:EJDERHA DÖVMELİ KIZ



Zannederim en son üç hafta önce yaptığımız Sinema  Günlerine devam etme vakti gelmiştir artık.(Kimsenin aman niye bıraktın lütfen devam et dediği yok ama )
Yani arkadaş 2 yıldır,15 tatil+ yaz tatili hariç hiç aksatmadan yapmaya çalıştığımız Sinema günlerimizi, Cuma gününden aldık .Şimdilik kesin bir güne karar kılamadı isek de ileriki zamanlarda rayına oturacaktır diye düşünmekteyim.
Her neyse bu hafta Çarşamba gününe getirebildiğimiz günümüzde Filmimiz ;Ejderhalı Hatun oldu.Bu arkadaşımızın her üç kitabını da bir hayli beğenerek , zevkle okumuş ve aslında okuduğum kitapların Filmlerini beğenememe gibi bir takıntım hasıl olmuş olsa da bu kitabı okurken özellikle "şunun filmini de yapsalar ya " demiştim.
Ve nitekim bunun filmi yapılmış ve hatta daha öncelerden yapılmış ancak ben haberdar değilmişim.Sonun filmi yeniden çekilmiş , "vay ne muhteşemmiş" yorumlarına karşılık, zaten heves ettiğim şeyi görme hevesim pek bir katmerlenmişti.
Kısmet bugüneymiş.
Çok memnun , mutlu kaldım .
Ve fakat muhakkak kitabını okuyun.Her ne kadar pek konularda sapmalar olmasa da yine de detay bakımından yetersizdir diye düşünmekteyim .

12 yorum:

  1. ama o kadar kalın bi kitabın filmi de elbet detaysız olur :)

    YanıtlaSil
  2. +18 olması gereken bir film. Ve +18 sahnelerini biraz mdemi bulandırdı. Kitabı okumak yararlı olabilir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım zaten +18 film, uyarı var yani başlamadan önce :))

      Sil
  3. Bende bu seri var.Okumadan filmini izlemeyi pek sevmiyorum.İlk önce kitabı okuyup,daha sora filmi izleyenlerdenim.Merak ederim acaba sinemaya iyi uyarlamışları diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslını istersen önce filmi izlemek bence daha iyi , keşke şu detayı da koysalardı , bak şurasını da atlamışlar deyip durabilirsin sonra:))okuyup izlediklerim hep hüsran benim.Beastly'i önce izleyip sonra okumuştum ve beğenmiştim:)

      Sil
  4. ben de bir çok kitaptan uyarlama filmi çok beğenmedim.. bir çok film ayrıntı yönünden ve duyguları yansıtmak bakımından yetersizdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Kitabın yerinin hiçbir şeyin dolduramayacağını düşünüyorum ben de...

      Sil
  5. İlk çekimini izlemedim ama bu film harikaydı. Kitabı okumakta fayda var. Kitaptaki detayları bilmeden filmi izlediğinizde bazı yerler havada kalabiliyor. 3.kitabın ortalarındayım bitmemesi için yavaş yavaş okuyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk filmi izlemedim:(Ama bu film güzeldi gerçekten , 3 kitabını da bitirdim ben de ama üçüncü bitmesin diye çok mücadele ettiğimi de hatırlıyorum:)

      Sil
    2. Gün sabaha kavuşacak az kaldı. Muhteşem bir tiyatro oyunundan çıktım eve geldim bilgisayarın başındayım uykudan eser yok yan tarafımda kitap bana bakıyor ben ona . Hayır okumayacağım. Bitmesin istiyorum biterse mutluluğun yanında hüzünde olacak çünkü =)

      Sil
    3. evet değil mi ama kitaplar biter , hüzünlü bitmesi farklı olmasındandır bence, her mutlu biten güzel olmaz ki...

      Sil