23 Şubat 2012 Perşembe

MİM-3

              Çok sevgili Deeptone mimlemiş beni, zaten sadece o düşünüyor herhalde beni ki bir tek O mimliyor ve beni çok mutlu ediyor:)Beni her konuda mimleyebilirsiniz bu arada , sevinirim yani:)
Konumuz da En Sevilenler MİM'i:))

1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.
En çok sevdiğim materyal olarak Kitaplar(bunu yazmama gerek var mı ki ?), yemekler(yapmak ve yemek), ojeler, makyaj, giyim, vs...ve fotoğraf çekmek de bonusum olsun:)



2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Öncelikle Blog, sonralıkla 101:)), alış veriş siteleri, sinema programları, haberler,ve tabi ki kitap siteleri bambaşka gönlümde:)






3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
Kesinlikle 1500 defa izleyip bıkmadığım Selvi Boylum Al Yazmalım(sevgi nedir?),ve aslında sinema da olsun da ne olursa olsun , genelde pek az filmden beğenmeyerek çıktığım olmuştur, Bu arada tavsiye: izlemedi iseniz Ölü Ozanlar Derneği Tavsiyemdir, onun da yeri başka:)




4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
Kesinlikle daha fazla kitap, yeni sipariş verdim ama hala almak istediğim, listemi işgal ve meşgul eden bir dolu kitap var, ayrıca bir dolu oje, ve ayakkabı ve çantalar ve iki adet halı (ne alaka ise)....








5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
Açıkçası çok fazla şarkı dinlemem, yani özellikle şarkı dinlemek için, tv yada müzik açmam, hatta pcde iken bile sessizliği tercih ederim ama , kulağıma hoş gelenleri de dinlemeden geçmem ve hatta takıntı da yaparım, model, Bonomo ve 84 arabadaki cdler , oğlum da müzik dinlemem için çok fazla katkıda bulunur aslında yani onunla birlikteyken pek çok şarkımız olmuştur birlikte eşlik ettiğimiz:)








Ben de BEYAZ KİTAPLIK,emelden,,.. Đëjάώυ ..  'yu mimliyeyim , isteyen herkes de yapabilir tabi ki:)





6 yorum:

  1. bir "kitap eylemcisi"ne yakışan cevaplar işte bunlar :) çok benziyoruz kitaplar konusunda, çokkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum mayacım, ben de azcık abarttım mı acaba demiştim:)

      Sil
  2. kitap eğlemcisi yazıları hoşuma giderek takip ediyorum genelde cepten okuyorum blogcuların yazılarını ve yorum yapıyorum fakat sana yorum yapamıyorum neden dersen cepten bi turlu dogru yazamıyorum karakterleri uyuz oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen ya doğru yazamayabilirsin umurumda değil yani önemsemem ben , takıntı, sıkıntı yok,sen mesaj yaz yete:))

      Sil
  3. sevgi neydi?
    sevgi iyilikti, dostluktu.
    sevgi emekti...
    çok severim:)

    ölü ozanlar derneğinin kitabını okudum ama hala filmini izleyemedim biliyor musun? yazayım bir kenara, onu da izleyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)filmi kitabından sonra hayal kırıklığı yaratmayacak , izlersen ve paylaşırsan sevinirim:))

      Sil