16 Şubat 2012 Perşembe

15-ONLAR BENİM KAHRAMANIM-DOĞAN CÜCELOĞLU

Remzi Kitabevi
2009 Basım-222 Sayfa
(7 baskı yapmış)





Doğan Cüceloğlu'na bir zamanlar benim memleketimin havasını solumuş olmasından , sonrasında verdiği seminerleri çok beğenmemdendir hayranlığım.Daha önce de Mış Gibi Yaşamlar'ı ve Başarıya Götüren Aile Kitaplarını okumuş ve çok memnun kalmıştım.
Bu kitabı bir biyografi Cüceloğlu'nun.Yankı ve Çağrı Yazgan'ın anne ve babasını ama özellikle Babasının hayatı vurgulanarak anlatılmış kitapta.Ama ne hayat.
Gültekin Yazgan'ı ve daha da önemlisi engelsiz yaşamın ta kendisini bilmek isterseniz, mutlaka okuyun.
Beni çok etkiledi. Gültekin Yazgan'ın kendi yaşamını yazdığı "Kör Uçuş"'u da en kısa zamanda alıp okumak isteğiyle doluyum..

8 yorum:

  1. Doğal Cüceloğlu henüz okumadım.
    okuma serüvenimi az çok biliyosun :)
    ama sırada o kadar çok şey var ki
    bir yandan da iş yaşamı filan derken
    mutlaka okumalıyım dediğim kitaplar birikti bayağı...
    doğan cüceloğlu da onlardan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur cicim, yetişmeye çalışıyorsun , ben evdeyken bile çok zor, bir de çalışanlara, Allah yardım etsin diyorum:)

      Sil
  2. Doğan Cüceloğlu'nun kitaplarını seviyorum sanırım bu ilk biyografi kitabı, tabi eminim onu da kendi diliyle herkese katkısı olacak şekilde yamzıştır, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok yalın bir dil kullanmış, Klasik Cüceloğlu diyemeceğim, herkes okumalı diye düşünüyorum...:)Çok şey katabilir hayata...

      Sil
  3. Bugün uyandığımda aklımda Mış Gibi Yaşamlar vardı. Tekrar gözden geçirmeliyim diyordum ki bir Cüceloğlu kitabıyla karşılaştım. Resimdeki Mış Gibi Yaşamlar da göz kırptı arkadan;) Bu kitabı da merak ettim, yazarı zaten severim. Önce aklımdaki kitaba göz atıcam, bunu da ajandama not ediyorum.Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim,yorum için.Kalp kalbe karşıymış derler...:)

      Sil
  4. Ben de fotoğrafı beğendiğimi söyleyecektim. Diğer Cüceloğlu kitaplarının da görünmesi tesadüf değil her halde :)

    YanıtlaSil