27 Aralık 2011 Salı

TAHT OYUNLARI
-
GEORGE R.R. MARTIN
Çeviri:Sibel ALAŞ
Epsilon Yayıncılık
847 Sayfa-2011 Basım


Dev yapılı epik fantastik-bilim kurgu kitabım en nihayet bitmiştir.Bakmayın siz onun dev yapılı olduğuna, kolay akan harika bir kurgu.Tek sorun O kadar çok isim , unvan, lakap ve kişi var ki aklınızda kalabilmesi için kitabın sonunun gelmesi gerekiyor.Evet evet kitap bittikten sonra  Starklar'ı da , Lannister'ları da ve Deaneyers Targeryan'ı da gayet iyi tanımış oluyorsunuz ama bunun için kitabı bitirmeniz gerekiyor.
Benim en çok sevdiğim kitaplar türünden olduğu için(sonu tahmin edilemez) çok ilginçti .Mesela ''artık bu adam kral olur ''dediğim bölümden iki bölüm sonra, kral olacak kişinin(bana göre) kafası uçuruluveriyor:)) Serinin diğer iki kitabı da elimde olduğundan seriye devam edeceğim .Umarım siz de okursunuz, ya da okumuşsanız benimle paylaşırsınız...

 ARKA KAPAK
Taht Oyunları 1. Kitap - Buz ve Ateşin Şarkısı (1. ve 2. Kısım Tek Kitapta)

Yazların on yıllar, kışların bir insan ömrü sürebildiği diyarda, dehşetli ve soğuk zamanlar yaklaşmaktadır. Kışyarı'nın kuzeyindeki buzul topraklarda, Yedi Krallık'ı koruyan Sur'un ötesinde tehditkâr doğaüstü güçler toplanmaktadır. Savaşın tam ortasında, doğdukları topraklar kadar sert, boyun eğmez Starklar vardır. Acımasız soğuğun hüküm sürdüğü kuzeyden, uzak güneydeki sıcak zevk yurduna uzanan, leydiler, lordlar, savaşçılar, büyücüler ve katillerle dolu öykü, korkunç kehanetlerin işaret ettiği bir devirde başlamaktadır. Komplo, trajedi, ihanet, zafer ve dehşet dolu olayların ortasında Starklar'ın, dostlarının ve düşmanlarının kaderi bıçak sırtındadır. Hedef, en ölümcül savaş olan taht oyununda muzaffer olmaktır.

George R. R. Martin türünün sınırlarını zorladığı Taht Oyunları ile bir şaheser ortaya koyuyor. Dünyanın dört bir yanındaki fantastik edebiyat okurlarını kesinlikle memnun edecek epik serinin ilk cildi gizem, entrika, aşk ve macera dolu sayfalarıyla büyülüyor. 



10 yorum:

  1. Kültür sanat bloglarına bayılıyorum zaten bu blogu da ayrı bir sevdim :) Bu kitabı okumak da ne zamandır aklımda hep elim gidiyor alamadım bir türlü :) Ben de seni bloguma beklerim, tatlı yorumlarını da beklerim! :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kitabı okumadım ama geçtiğimiz aylarda 1.sezonu izledim. Muhteşem bir dizi idi Taht Oyunları. Bizim geçmişimiz böyle çekilse millet ayağa kalkardı ama.... Gerçeğe yakın dizi ve sinema filmlerini seviyorum. Dizi böyleyse kitap daha bir harikadır diye düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaptan ziyade ojenin güzelliğine takıldım ben. Markası, numarası nedir bunun acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. Lunapark Queen: Teşekkür ederim canım ya , umarım en yakın zamanda alırsın...Blogundayım bu arada haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  5. gulsah:Ben de dizisi olduğunu bilmiyordum gülşah, kitap gerçekten güzeldi...

    YanıtlaSil
  6. Nefertiti:çok teşekkürler, evet galiba bu renge ben de bayılıyorum:))Flormar 011:))

    YanıtlaSil
  7. Dizisinin de harika olduğunu söylüyorlar. Sanırım dizisini izleyeceğim, iyi olduğundan eminim. Zaten kitap kötü olsa bu kadar çok konuşulmaz ve dizi şeklinde senaryolaştırılmazdı galiba ;)

    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  8. O. Ali :Umarım ben de izleme fırsatı bulabilirim:))

    YanıtlaSil
  9. Cimcime izlemelisin dizisini kitap ile birebir çekmişler, diziizle.comdan bir bak istersen. Gerçi Cnbc-e veriyor haberin olsun. :)

    YanıtlaSil
  10. gulsah :Teşekkür ederim canım , tv pek izlemiyorum ama diziizleden inş izleme fırsatım olur, ya da muhakkak izlemeliyim...

    YanıtlaSil