16 Aralık 2011 Cuma

SİNEMA GÜNÜ
-
YANGIN VAR

Yönetmen:Murat Saraçoğlu
Oyuncular:Osman Sonat,Nesrin Cevadzade,Yavuz Bingöl,Şerif Sezer,Erkan Can


Neredeyse üst üste 3 haftadır yerli yapımlara gidiyoruz, Dedemin İnsanları, Entel Köy Efe köy'e Karşı ve Yangın var...Üç film de çok güzeldi.Ama yangın varda o kadar üstü kapalı göndermeler var ki, çok beğendim....Arkadaşımla aynı fikirdeyiz ki yerli filmler yabancı yapımları geçti.
Yangın var da çok hoş hem duygusal, hem komik, hem de romantik yanlarıyla hatıralarda kalmayı hak ediyor.Biz çok beğendik , umarım sizler de beğenirsiniz...

7 yorum:

  1. beğenmenize sevindim :) gerçekten keyifli bir yapım! henüz gitmeyenlere ben de tavsiye ediyorum bir kez daha :)

    YanıtlaSil
  2. O. Ali: gerçekten keyifli idi...

    YanıtlaSil
  3. Mim'inize cevap verilmiştir :) Tekrar teşekkürler ;) http://edebitutku.blogspot.com/2011/12/hakkmda-7-gercek.html

    YanıtlaSil
  4. O.Ali: ben teşekkür ederim, tekrar...

    YanıtlaSil
  5. gitmeyi düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Moda Kulisi:umarım izledikten sonra yorumunu da bırakırsın...:)

    YanıtlaSil
  7. izlemeyi düşünüyordum ama aklımdan çıkmıştı. hatırlattığın için teşekkürler.
    http://kirmizikiraz.blogspot.com/

    YanıtlaSil