2 Aralık 2011 Cuma

SİNEMA GÜNÜ
-
DEDEMİN İNSANLARI

Bir sinema gününü daha geçirdik .Ama ne gün...Çağan Irmak'ın filmine gittik , Babam ve Oğlum 'un kadrosundan bazı oyuncularla çekilmiş film süperdi..

Babam ve Oğlum'da da ağlamıştım, bunda da ağladım.Gerçekten etkileyiciydi...
Sabah ilk seansa gittiğimiz duygusal fillmere de sinir olmaya başladım, ağlıyorum iyi güzel de (hem de buğday tenli olmama rağmen) bütün gün kıpkırmızı bir yüzle gezmek hiç hoş olmuyor...

Muhacir olmanın da etkisiyle olsa gerek (Anneannem tarafından Bulgaristan, Baba tarafından Yunanistan göçmeni sayıldığımdan) çok etkiledi film beni.Herkese tavsiye edilir , mendillerinizi unutmamanız dileğiyle...

8 yorum:

  1. cok güzel bir filmdi birdaha gitmeyi düşünüyorum
    sana bir kitap önermek istiyorum erdal demirkıran serisi eminim eglenerek okuyacaksın...

    bizim sitemizde yarışma var katılmak istemezmisin http://www.anindayorum.com/2011/11/2012-ylnn-en-sansl-blogunu-seciyoruz.html

    YanıtlaSil
  2. offf.... sineması, tek bir sineması olan ve o sinemaya bu tarz filmlerin gelmediği doğuda bi şehirde yaşamakkk.... umarım şubatta vizyonda olur hala....

    YanıtlaSil
  3. Anindayorum.com-erdal demirkıran demek , inş okurum, bu aralar okuyacaklarım var ama sıraya aldım...

    YanıtlaSil
  4. Cemre-umarım canım , inş. olur...

    YanıtlaSil
  5. ben de bi sonraki haftasonu annemi de alıp izlemeyi planlıyorum.babam ve oğlumu da annemle izlemiştik.komple salya sümük bi ana kız olarak salondan ayrılmıştık:)))

    YanıtlaSil
  6. gülümse-cim buna giderken de mendilleri hazırlayın....derim ben...

    YanıtlaSil
  7. Sana teşekkür etmeye geldim.
    Star tv de Dedemin İnsanları filminin olduğunu görünce aklıma senin yazın geldi.Tavsiye ettiğini hatırladım ama 'mendilleri unutmayın 'dediğini unutmuşum.
    Çağan Irmak dağıttı beni resmen.
    Pencereyi açtım biraz hava alıp kendime gelmek için.
    Tek kelime ile harika film.
    Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne kadar menun oldum anlatamam, ben teşekkür ederim , bu kadar aradan sonra hatırlanmak harika ...
      Gerçekten de çok güzel bir film , gerçi Çağan Irmak ve Çetin Tekindor'un olduğu ne kötü ki:))

      Sil