14 Aralık 2011 Çarşamba


MİM'İM

Award Ödülleri


1.Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyor ve linkini veriyoruz.
http://adaminbiriyim.blogspot.com' a ve adamın birine teşekkür ediyorum...


2.Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz 

1-Gerçek bir sigara tiryakisiyim ve bu halimden asla şikayetçi değilim.

2-Günde en az 3 Nescafe- 3 Türk kahvessi ve bir demlik çay içmeden rahat yüzü görmeyenim....:)

3-Hızla(2 ay içinde) 20 kilo alıp verebilirim(bunu ben yaptıktan sonra fark edersiniz:))

4-Balık burcuyum ve sudan ölesiye korkarım.Havuz  da bile...

5-Ciddi derecede kitap bağımlısıyım...Umarım bir gün okuduklarım gibi bir kitap yazabilirim ama ben yazmaktan ziyade okumak için dünyaya gelmişim...

6-Kitap kokusunu ve oğlumun kokusunu en kaliteli parfümlere değişmem....

7-En sevdiğim şeylerden biri konuşmaktır, en şikayetçi olduğum özelliklerimden diğeri de konuşmaktır, bu paradoksla yaşamaya çalışıyorum... 

3. Sevdiğiniz 10 blogcuya ödül verin ve verdiğinizi haber verin


daha önce bu ödülü almış olanlar dikkate almasınlar...

13 yorum:

  1. Teşekkür ederim tatlım . En kısa zamanda soruları cevaplayacağım . Sevgiler .

    YanıtlaSil
  2. mim için teşekkürler canım. kendimle ilgili 7 gerçeği gün yüzüne çıkarmak için biraz zamana ihtiyacım avr :)
    senin gerçeklerin de oldukça eğlenceliymiş ^^

    YanıtlaSil
  3. çok keyifliymiş :) mimlediğin için teşekkür ederim. bir bakalım ve bulalım 7 gerçeği :) yeni yazılarda görüşmek üzere!

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim cimcime :)

    YanıtlaSil
  5. Canım mim tamamlandı . Bir ara bak bakalım beğenecek misin ?

    YanıtlaSil
  6. zeynep:Ben Teşekkür ederim, zaman ayırdığın için...

    YanıtlaSil
  7. Dejawu:Hadi bakalım düşün sen....

    YanıtlaSil
  8. Nescafe'nin içinde fındık kabuğu tozu varmış ve biiçok katkı maddesi,çok zararlıymış.Ben sana kesinlikle filitre kahve öneririm.Bi frençpresssss bide migrostan tchibo marka kahve söz veriyorum pişman olmıcaksın ki :)ben artık o üçleri bir aralarda kahve içemiyorum.Bahsettiğim markanın birde blackhwhite granür kahvesi var nescafeye bin basar.Dene bak vallaa:))) he bide benimle reklam anlaşması neyim yapmadılar:)ben gönüllüyüm.ben bu markanın kahve makinesini de aldım tablet kahve yapıyo ve kremalı espressosu vuhuu yani.:) ben sigaret içmem ama nargileye bayılabilerem aybalam 🤣🤣35 bilem geçtim ben artık hemen kilo alsam da veremiyorum 😡 büyük boy frencpressimlen günde iki kere kahve demlerim üç kupa çıkıyo,iki yada üç kere türk kahvesi içerim,yetmedi ise bide granür kahve fondiplerim😁hepside sek a:)) kendimle ilgili amma şey yazmışım,git bak bakalım bunları öğrendin boyun iki santim uzadı mı🙊🙊😁 bu arada yeni kalktım 🙈tatil ama 😁kahve içmedim aç karınla bi tane içmeyi çok severim o kadar yazdım ki iice canım çekti,gidiyorum yapmaya😉İstanbul ellerine geri dönünce birlikte de içelim inşllh.😍😗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunun harikalar diyarı ,
      ooo aradan 6-7 yıl geçmiş yahu :D ben de artık nescafe'ye filtreyi tercih edenlerdenim :D Sütlü espresso yapıyorum harika oluyor , arada moca denemelerim de oluyor ama bir starbucks olamıyor ne yazık ki :D Tchibo gerçekten iyi çekirdekten çekmek ise paha biçilemez onu da dene derim :D Blackwhite'ını ben de özellikle seviyorum :D Delonghi makinam ben de onu tavsiye edeyim bari :D Nargile için bir İstanbul gelişince Çorlulu yaparız istersen :D Ben de 35'i geçmişem :D 82 'li değil miydin sen ya , benim aklımda akranız diye kalmış ama :D evet o zaman daha gençtim , kilo sorun olmuyordu :D Türk kahvesi vazgeçilmez oluyor yavaş yavaş bende de oysa eskiden hiç içemezdim :D zaman nelere kadir :D sigara hala bağımlılığım :D sek tercih sebebidir bende de :D vallahi boyum uzamadı ama çok sevdim ki kendini anlatmanı :Dafiyet olsun ne çok benziyoruz ben de aç karına içmeyi severim , geçen arkadaşa bunu söyleyince epey şaşırdı hatta yataktan kahve kokusu burnumda uyanıyorum deyince şok oldu :D inş canımcım , her zaman beklerim , eve gel , gelmezsen çorlulu'da nargile keyfi yaparık :D

      Sil
  9. Ahadaaa burdayım,buldum kendisimi kısmetlimisss:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı,
      canımsın , yorumlarda çıkar normalde hangi post olduğu bunda çıkmadı bir türlü , emeğine sağlık canımsım , her zaman beklerim :D

      Sil