8 Aralık 2011 Perşembe

BIÇAK SIRTI
-
TESS GERRRITSEN
Çeviri:Özlem Gültekin
Martı Yayınları
357 Sayfa-2011 Basım



Döktürmüş yine Tess Ablacığım...Döktürmüş ....Aslında hiç yorum yapmasam , sadece okuyun kendiniz karar verin desem...Bu kadar akıcı, canlandırıcı, meraklandırıcı, süperci, hüperci, her şey ci olmuş kendisi....Her yeni kitapla bir kere daha hayran olasım , hayran kalasım var kendisine...
Çok sevdim , çok beğendim.

Not:Blogu okuyan arkadaşlarımdan ricamdır, eğer elinde Tess gerritsen'in ''Hasat'ı'' olan varsa ve okumak için verebilirse okumak isterim ya da kendisinden (isterse) alabilirim, lütfen eylemkerem01@gmail.com' mesaj bırakın...Teşekkürler....



ARKA KAPAK
Hangisi daha korkunç?
Sevdiğiniz birini mi kaybetmek, yoksa uğruna her şeyden vazgeçmeye hazır olduğunuz hayallerinizi mi?
Mesleğinin henüz başlarında, genç bir doktor olmasına rağmen başarılarla dolu, kusursuz bir sicile sahip olan Kate, en son girdiği ameliyattan hem sevdiği bir insanı hem de gelecek hayallerini masada bırakarak çıkar. Sorunsuz olması beklenen ameliyat, anlaşılmaz bir şekilde tam bir kâbusa dönüşmüştür ve önce hastanın yakınları, sonra da hastane yönetimi bu kâbustan Kate’i sorumlu tutmaktadır. Öte yandan, bütün bunlardan habersiz ortaya çıkan bir katil, elinde bir liste, hastane personelini teker teker avlamaya başlar ve onu gören, elinden kurtulan tek insan olarak Kate bu listenin en tepesinde yer almaktadır.
Bütün oklar ona çevrilmişken, bütün deliller ve zaman onun aleyhine işlerken Kate, hem ensesinde nefesini hissettiği acımasız bir katilden kaçmak hem de kaybetmeye mahkum göründüğü bir davayı çözüme ulaştırmak zorundadır.

5 yorum:

  1. ayy şuan elime aldığım Bıçak Sırtı hakkında böyle yorumlar görmek beni ne mutlu etti tahmin edemezsiniz:) Gerçi Tess ablamızdan aksi bir durum beklemek hata olurdu galiba değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. hmmmm ilgimi çekti gerçekten

    YanıtlaSil
  3. kitapsever Seda-bak beni de senin güzel yorumların mutlu etti ve aynen Tess Ablamız harika...

    YanıtlaSil
  4. gülümse- canım Tess gerritsen oku derim, tabi zevkler de tartışılmaz ama kendisi süper yazar....

    YanıtlaSil
  5. bütün serisi elimde son üç kitabına hala başlamadım çünkü bir solukta okuyorum o yüzden daha başlamaya bile kıyamadım:))))

    YanıtlaSil