7 Kasım 2011 Pazartesi

ACABA NASIL NASIL NASIL???

Sevgili arkadaşlarım önce hepinizin bayramınızı (neredeyse geçmiş) kutluyorum. 

Bir iki gün memleket hasreti , akraba ziyaretleri giderildikten sonra (eşler aynı memleket olunca güzel oluyor:)) ancak dönebilidim PC nin başına,bu arada  yaşadığımız gecikmeden dolayı özür dilerim.

Eee tabi ki bu yazının öncelikle bayram tebriği amacı taşıyor olması diğer bir amaçla da yazılmasına engel değil ,
değil mi??
Şimdi ben bu blogu çok düşüncelerden , uzun hesaplaşmalardan (okuyanlar bilir ben okurlardanım yazamayanlardan) sonra açtım ancak kısa zaman önce açılmış olmasına rağmen blogumu paylaştığım  siz arkadaşlarımın sayısı  40'a ulaştı ve ben şöyle düşündüm ''bu sayı 50 olunca  bu 50 kişiden herhangi birine çooooooooooooooooooooook değer verdiğim kitaplarımdan birini hediye etmek isterim.Zaten hediye vermekten çok kitap hediye etmeyi severim.
Peki ben bu işi adil bir şekilde nasıl yapabilirim arkadaşlar???
Bana yardımcı olur musunuz???
Not:Hediye kitabın ne olacağı; kitap kazanın istediği herhangi bir kitap varsa, benim elimdekilerden , yoksa ortak alınan bir karar doğrultusundan okuma tercihine göre seçilebileceğini düşündüm.
Bana yardımlarını esirgemeyen arkadaşlarım lütfen aşağıdaki adresle  iletişim kurabilirler mi?  şimdiden çok teşekkür ederim:))

eylemkerem01@gmail.com

2 yorum:

  1. hediye kitap büyük ilgi görür her halükarda :D
    kitap çekilişi diye bir post yayımla, birkaç kitap önerisi sun.
    şart olarak da izleyici olma koşulu koy :D

    YanıtlaSil
  2. Kitap hediye etme fikrin çok hoş cimcime. Bence hangi yolla yapacağın önemli değil, bunu düşünmen bile güzel.

    YanıtlaSil