16 Ekim 2011 Pazar

İZMİT


Bu hafta sonu , gezmek için son fırsattı bizim için, oğlumun kursları, eşimin işleri vs.'den bir kaçamak yaptık ve eşimin kuzenlerini (ki aslında onlar benim kuzenlerimmiş gibi severim) ziyaret için İzmit'e gittik.İzmit benim ilk görüşte sevdiğim şehirlerden biridir.Sadece bende görülen bir hal herhalde ben sevdiğim şehirleri ilk görüşte severim.İzmit'te yaşanabilir, zevkli bir şehir benim için.Hele orada bekleyen samimi sohbetler, paylaşılan güzel anlar olacaksa ...Bal ve kaymak ikilisi gibi vazgeçilmez olmazlar mı?Bizim için kahve ve nikotin ikilisi oldu ama...

Gidişte Marmara Forum'dan , dönüşte Cevahir'den aldığımız ciciler de olunca ben mutlu olmayayım da kimler olsun....İşte cicilerimiz...:)

Bunlar Benimkiler.......

Bunlar da Oğlumun.....



7 yorum:

  1. yok yok cimcimem,o huy bende de var.ben de ilk defa gittiğim bi şehir görür görmez sevmeliyim,yoksa sevemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gülümse, çok sevindim, ortak paydalar daha güzel dostlar...çok mutlu ettin beni....

    YanıtlaSil
  3. Ben de kızıma kitap alabileceğim günleri bekliyorum hevesle (Şimdilik ben okuyorum kitaplarını, o izliyor)
    Kinyas ve Kayra'yı yeni bitirdim, Hakan Günday'a devam etmek istiyorum. Ziyan'ın yorumlarını da sizden dinlerim artık...
    Bir Geyşanın Anıları'nı da filmden daha çok sevmiştim:)
    İyi okumalar:))

    YanıtlaSil
  4. Flzpink, teşekkürler yorum için, ben de kinyas ve kayrayı çok okumak istiyorum, hakan günday favorilerimden oldu birden, ziyanı da en kısa zamanda inş.

    YanıtlaSil
  5. İyi okumalar.Bir geyşanın anıları ve Parfümün dansı okudum.

    YanıtlaSil
  6. Yeni aldıkların listesinden alacaklarım listesine ekledim :)

    YanıtlaSil
  7. parıldayan çiçek-bende parfümün dansını hevesle bekliyorum,

    Dejawu-iyi yapmışsın canımcım , benim listeler artık eve sığmamaya başladı :))

    YanıtlaSil